Колодяжненська громада
Ковельський район, Волинська область

Увага! Оголошено конкурс для призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області .

Оголошення про проведення конкурсу для призначення на  посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області.

Місцезнаходження комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області: 45000, м. Ковель, вул. Мечнікова, 2

 

01.03.2019 року управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради оголошує конкурс для призначення на  посаду педагогічного працівника:

  • вчитель-дефектолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;

Кваліфікаційні вимоги:

  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст  за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
 

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради: (03352) 9-02-42.

 

Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 10 календарних днів від дня опублікування оголошення (01.03.2019) за адресою: вул.. Лесі Українки,20, с. Колодяжне Ковельського району Волинської області, 45061.  Електронна адреса: kolodiazhne_ugs@ukr.net

 

Конкурсний відбір на посаду буде проведено 15 березня 2019 року о 10 год. 30 хв. за адресою: вул.. Лесі Українки,18, с. Колодяжне, Ковельського району Волинської області, зал засідань.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

 

  1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
  3. Основні завдання інклюзивної освіти.
  4. Конституційне право на освіту.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області з основної діяльності ІРЦ

 

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області (далі – ІРЦ).
  2. Правовий статус ІРЦ.
  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  7. Повторна комплексна оцінка дитини.
  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання основ спеціальної педагогіки

 

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  4.  Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
  6.  Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.


« повернутися до списку оголошень